Salam mesra dari saya.Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog ini.Saya hanya insan biasa yang banyak khilaf,jika ada yang terkurang tegurlah :) Sebarang post disini adalah hasil pemikiran saya sendiri,jika ada yang saya ambil dari sumber berkaitan,akan saya nyatakan.Sekian.

Aku Bukan Si Sempurna

   Saya bukanlah sempurna,saya juga ada kekurangan.Ini yang harus  saya akui.Semua penulisan disini hanyalah sekadar pendapat saya dan bukanlah bertujuan untuk menunjukkan yang saya ini sempurna.Ingat tak,tiada orang yang sempurna dalam dunia ini. :)

   Mungkin apa yang saya akan perkatakan telah ramai yang memperkatakannya terlebih dahulu,saya perlu akui yang saya sudah  lambat namun bukannya terlambat.Masih belum terlambat dalam apa jua perkara yang ingin kita perjuangkan,ingat tu.Mungkin yang membaca blog ni mengenali saya,ingat saya bukanlah sempurna.Di luar mungkin berbeza,di blog ini mungkin berbeza.Itu adalah dinamakan talam dua muka?Ianya adalah diatas penilaian peribadi masing-masing.Ikut pilihan anda.

   Kadang-kadang dalam hidup kita memerlukan perubahan,perubahan yang akan menjadikan kita insan yang lebih baik dari hari ke hari.Begitu jua apa yang saya sedang cuba,perbaiki kelemahan diri yang ada,cuba menjadi yang terbaik buat orang-orang sekeliling.Harapan saya cukup sekadar saya diterima baik dikalangan mereka.

   Artikel ini mungkin tiada input atau menfaatnya.Maaf.

No comments:

Post a Comment