Salam mesra dari saya.Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog ini.Saya hanya insan biasa yang banyak khilaf,jika ada yang terkurang tegurlah :) Sebarang post disini adalah hasil pemikiran saya sendiri,jika ada yang saya ambil dari sumber berkaitan,akan saya nyatakan.Sekian.

Kepentingan Labels

Assalamualaikum..malam ini saya sempat google hal-hal berkaitan dengan labels ni..alaa labels la yang ada kat bawah post tuu..baru saya tahu betapa pentingnya labels ini..ianya adalah salah satu daripada teknik-teknik SEO..saya pun kurang bab-bab SEO sebab saya hanyalah newbie dalam berblog nii..lau nak tahu lebih lanjut tentang SEO ni rujuklah kepada blogger-blogger otai oke..=_=

Pada pendapat saya la..tags ni jugak penting untuk mdapatkan tempat di search engine..betul ke ek??Saya rasa betul sebab pernah beberapa kali saya search keyword di google..tapi hasil cariannya tidak berkaitan lansung!Naik hangin dibuatnya..nampak sangat ada orang yang guna tags ini dgn mletakkan keyword hot walaupun x kena dgan postnya...

Nmpaknya,mulai hari ini,saya perlu masukkan labels tu..sbb selama buat blog ni x pernah isi column tags tuu..uwaihh..pelik kann..haha..x tahu,sebab tu takut nak guna..apepun saya nak guna tags lepas ni..mana tau la nanti terkena keyword dekat search engine kan..++-++ 

Lepas ini insyaallah ada post mengenai perubahan yang berlaku selepas menggunakan tags ni oke..wait for that okehhh..bubyeee..

No comments:

Post a Comment